برگزاری نخستین مسابقه ملی ماساژ

اولین مسابقه ملی ماساژ اسفند ماه 1397 در تهران برگزار گردید

اولین مسابقه ملی ماساژ با هدف رویکرد اشتغال پایدار و کارآفرینی در تاریخ 2 و 3 اسفند و در محل سالن همایش های بین المللی صدرا برگزار گردید.

در این همایش 2 روزه بیش از 400 نفر از ماسورهای حرفه ای حضور داشته و بیش از 300 نفر در مسابقه به رقابت پرداختند.

این مسابقه برای اولین بار در کشور زیر نظر انجمن صنفی ماساژ در سبک ها، فنون و متد مختلف اجرا شد که ده نفر از آقایان و ده نفر از بانوان به عنوان نفذات برتر معرفی شده و جوایز نقدی همراه با تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.

انجمن صنفی ماساژ استان تهران از سال 1396 به صورت رسمی شروع به فعالیت کرده که با برنامه ریزی ها و تلاش های زیادی توانست اولین مسابقه ملی را برگزار نماید.

در مراسم افتتاحیه و اختتامیه تعداد زیادی از مسئولین از جمله آقای دکتر گرزین مدیر کل محترم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، آقای دکتر نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کل کشور، آقای سجادی رئیس اتحادیه ماساژ تهران بزرگ، آقای دکتر گرزین نماینده ادواری مجلس و تعدادی از مسئولین سازمان فنی و حرفه ای و … حضور داشتند که آقای دکتر گرزین مدیر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در سخنرانی خود، نقطه نظراتی از این همایش و مسابقه ملی بیان نمودند که این خود قوت قلبی برای همگان خصوصا مشتاقان جویای این حرفه بود.

مدیر کل محترم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از هئیت مدیره و مسئولین انجمن صنفی به جهت بر پایی چنین همایش و مسابقه ای در این سطح، ابراز امیدواری کردند که برای کار آفرینی و حمایت از کسانی که می خواهند شغلی جدید راه اندازی کنند، این همایش ها می توانند اطلاعات خوب و جامعی به همگان دهد تا راه را به درستی طی نمایند.

دوره توان تراپی و طب سوزنی در ارمنستان
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

آقای سجادی ریاست محترم اتحادیه ماساژ استان تهران به عنوان سخنران بعدی به مشکلاتی بر سر راه این شغل اشاره داشتند که با تلاش فراوان و با هماهنگی با وزارت صنعت معدن و تجارت جهت ارائه مجوزهای لازم به علاقمندان اقدامات صورت گرفته را تشریح نمودند.

در طول برگزاری همایش کارگاه های تخصصی آسیب شناسی حرکتی، ارگونومی، پروتکل نویسی ماساژ، ماساژ تایلندی و .. برگزار که علاقمندان زیادی از این کارگاه ها استفاده کردند که با هماهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران به کلیه شرکت کنندگان مدرک آموزش ارتقاء مهارت حرفه ای ارائه گردید.

این همایش بازتاب خبری گسترده ای داشت و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری های مختلف به پوشش خبری آن پرداختند.

در مصاحبه‌ای با شبکه 3 سیما، آقای مهندس علیرضا موحدی نائینی نایب رئیس انجمن صنفی ماساژ به مراحل برگزاری و اهداف این همایش اشاره داشته و ضمن پر بار خواندن این چنین همایش‌هایی، به رویکرد سازمان فنی و حرفه ای کشور به اشتغال و معرفی شغل جدید به علاقمندان جویای کار از طریق چنین برنامه هایی پرداختند.

همچنین مراحل شکل گیری انجمن از ابتدا، اهداف و برنامه های آتی انجمن و همچنین برنامه ریزی برای برپایی دومین همایش ملی در سال آینده با رویکرد اشتغال برای جوانان پرداخته و مواردی را بیان داشتند.

تعدادی از شرکت کنندگان نیز در مصاحبه خود برپایی چنین همایش هایی را علاوه بر استفاده از کارگاه های تخصصی، فرهنگ سازی برای شغل و حرفه ماساژ در سطح کشور دانسته و اظهار علاقه به بر پایی هر چه بیشتر چنین برنامه هایی را داشتند.

مسابقات جهانی ماساژ در ارمنستان برگزار شد.
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

در حاشیه همایش و مسابقه ملی، غرفه هایی از آموزشگاه های فنی و حرفه ای و همچنین شرکت های تولید کننده و وارد کننده لوازم و محصولات مرتبط با ماساژ محصولات خود را ارائه و برای همگان به نمایش گذاشتند.

این نوشته منتشر شده در اخبار می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×