سومین همایش علمی و پنجمین مسابقه ماساژ کشور

سومین همایش علمی و پنجمین مسابقه ماساژ کشور در بهمن ماه برگزار میگردد
این همایش و مسابقه به همت انجمن صنفی ماساژ استان تهران در تاریخ 26 و 27 بهمن ماه برگزار خواهد گردید.در این رویداد بزرگ پیش بینی میشود تا پیش از 500 نفر شرکت کننده حضور مستقیم داشته تا بتوانند به نوعی خود را محک زده و بتوانند امتیاز بالایی کسب نمایند.مسابقات در دو گروه بانوان وآقایان به صورت مجزا و با رعایت کلیه اصول و ضوابط برگزار می شود و بنا بر این است که در 5 دسته مسابقات اجرا شود.سبک آزاد غربی-آزاد شرقی-ول نس ،صورت و مقدماتی.

درباره سومین همایش علمی و پنجمین مسابقه ماساژ کشور بیشتر بدانید

در این دوره از مسابقات گروهی شرکت کننده از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت که هم جهت مسابقه و هم در بخش داوری بتوانند به بخش داوری کمک کنند.برای این دوره از مسابقات کارگاه های آموزشی ،تندیس مسابقه ،کارت عضویت انجمن جهت بهره مندی از تخفیفات ویژه ای که انجمن در طول یکسال برگزار خواهد کرد بتوانند شرکت کنندگان استفاده در دوره های آموزشی نمایند.
ناهار و پذیرایی نیز در طول دو روز برای تمامی شرکت کنندگان گروهی نیز رایگان خواهد بود.
در حاشیه مسابقه و همایش ،شرکت هایی که محصولات مرتبط با ماساژ را دارند ،حضورخواهند داشت و بازدید از این مکان نیز برای شرکت کنندگان در طول برپایی همایش فرصت خوبی است که بتوانند محصولات مرتبط با کار خود را خریداری نمایند.

بهتر است درباره سومین همایش علمی و پنجمین مسابقه ماساژ کشور بدانید که

 

زنبور درمانی
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

لازم به ذکر است که کارگاه های در نظر گرفته شده توسط اساتید دانشگاه و همچنین با تجربه علمی بالا برگزار خواهد شد که می تواند در طول این دو روز،اطلاعات بسیار خوبی را برای شرکت کنندگان در کارگاه ها،به همراه داشته باشد.
در برنامه ریزی های بعمل آمده،برای تمامی شرکت کنندگان محترم ،مدرک شرکت در سومین همایش و پنجمین مسابقه ارائه می شود که با هر و امضای انجمن صنفی ،فدراسیون جهانی ماساژ خواهد بود.
در پایان این رویداد برنامه های جانبی در روز دوم و در مراسم اختتامیه برنامه ریزی شده است که علاوه بر اعلام نتایج و معرفی برندگان اول،دوم و سوم مدال ها و هدایای مشخص شده ارائه میگردد و این برندگان در دو بخش بانوان و آقایان خواهند بود. مجموعا 30 برنده 150 نفر از نفرات اول و دوم و سوم در پنج سته آقایان می توانند مدال های طلا ، نقره و برنز را دریافت نمایند.

تاثیرات ماساژ بر بدن چیست؟

×