گزارش همایش حرکات اصلاحی

همایش حرکات اصلاحی برگزار شد

اولین همایش حرکات اصلاحی با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد هنر کهن و دانشگاه پیام نور در سالن آمفی تئاتر شهید عضدی برگزار گردید.

در این همایش که با حضور بیش از 200 نفر از مسئولین دانشگاه، اساتید و دانشجویان محترم برگزار شده بود استاد غلامرضا آذرهوشنگ به تدریس در خصوص حرکات اصلاحی پرداختند.

قبل از آغاز این همایش آقای مهندس علیرضا موحدی نائینی نایب رئیس انجمن صنفی ماساژ، مدیر عامل موسسه مطالعاتی آموزشی هنر ماساژ ایرانیان و مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد هنر کهن مطالبی در خصوص این همایش برای حضار سخنرانی نمودند.

با توجه به استقبال پر شور شرکت کنندگان در همایش و اظهار علاقه این عزیزان به حضور در دوره های آموزشی آموزشگاه هنر کهن، مقرر گردید تا تعدادی از دانشجویان عزیز در دوره حرکات اصلاحی که در تاریخ 8 و 9 آذر ماه برگزار می گردد حضور یابند و مابقی علاقمندان با توجه به اینکه ظرفیت کلاس تکمیل شده است در دوره بعدی افتخار همراهی شان را داشته باشیم.

در همین جا لازم است از دست اندرکاران محترم دانشگاه پیام نور که این همایش را ترتیب دادند تشکر و قدر دانی کنیم.

طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، همایش های بعدی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت تا دانشجویان و علاقمندانی که به دلیل کمبود ظرفیت سالن نتوانستند در همایش حضور یابند در همایش بعدی فرصت حضور پیدا کنند.

[metaslider id=6474]
دوره توان تراپی و طب سوزنی در ارمنستان
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ
این نوشته منتشر شده در اخبار می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×