تاثیر ماساژ بر روی صورت

تاثیر ماساژ بر روی صورت

تاثیر ماساژ بر روی صورت : 

ماساژ صورت یکی از کارهایی می باشد که قادر است تا به شما عزیزاهن در داشتن پوستی شاداب وجوان کمک نماید. اگر که یک ماساژور حرفه ای پوست صورت شما را ماساژ دهد تاثیر مثبت آن را چند برابر  خواهد کرد. ماساژ صورت قادر است تا بر جنبه های گوناگون پوست شما تاثیر خواهد گذاشت که در ادامه به آنها اشاره می نمائیم.

تاثیر ماساژ بر روی صورت و درخشندگی پوست

وقتی ماساژ صورت توسط یک شخص حرفه ای و توسط روغن های غنی از ویتامین انجام گردد تاثیر زیادی در شادابی و زیبایی پوست دارد. چرا که ماساژ صورت باعث بهبود جریان خون در زیر پوست صورت گشته و خون رسانی را تقویت می نماید و علاوه بر آن جذب این روغن ها را بیشتر کرده و چهره را شاداب تر خواهد کرد. برای تاثیر بهتر ماساژ صورت باید این کار را در فواصل زمانی تکرار کنید.

تاثیر ماساژ بر روی صورت و در پاکسازی پوست صورت

ماساژ پوست تاثیرات مثبت زیادی در پاکسازی پوست دارد. آلودگی های موجود در سطح هوا بر روی پوست اثر گذاشته و موجب کدر شدن رنگ پوست شما می گردد. از طریق ماساژ صورت غدد لنفاوی صورت که حاوی مواد مضر برای بدن می باشد تخلیه می گردد و شما عزیزان قادر خواهید بود تا این آلودگی ها را از پوست خود دور کرده و لایه مرده پوست را ازبین برید. انجام مرتب ماساژ به شما کمک خواهد کرد تا با پاکسازی پوست از شر جوشهای صورت خلاص گردید.

درمان افسردگی با ماساژ
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

تاثیر ماساژ بر روی صورت و تاثیر ماساژ صورت در کاهش استرس

تاثیر ماساژ بر روی صورت و تاثیر ماساژ صورت در کاهش استرس

زندگی های مدرن امروزی همیشه تا حدی استرس به همراه خواهد داشت.بعضی اوقات امکان دارد به خاطر شرایط میزان استرس و تنش بیشتر از حد  گردد که این مساله می تواند تاثیر مستقیمی بر روی پوست شما گذارد. بهترین راهکار برای کاهش عوارض استرس، استفاده از ماساژ است. یک ماساژور حرفه ای قادر است تا با انجام صحیح و اصولی ماساژ آرامشی بی نظیر را به جسم و ذهن شما هدیه بدهد.

تاثیر ماساژ بر روی صورت و تاثیر ماساژ صورت بر کاهش چین و چروک

یکی از ویژگی های اصلی ماساژ، تاثیر آن در کم شدن علائم پیری پوست و چین و چروک می باشد. یک ماساژ حرفه ای صورت با بالا رفتن میزان خونرسانی و کم کردن استرس به عضلات صورت کمک خواهد کرد که شکل و قدرت اولیه خود را حفظ کند و از بروز چین و چروک در صورت جلوگیری خواهد کرد. در واقع  ماساژ مرتب پوست صورت قادر است جایگزینی مناسب و البته ارزان تر برای بوتاکس گردد. ( ماساژ لاغری )

تاثیر ماساژ بر روی صورت و تاثیر ماساژ بر روی صورت و جوش صورت

ماساژ صورت برای جوش شامل تحریک نقاط فشار روی صورت ، گردن و شانه ها می باشد.در ماساژ صورت برای جوش از لوسیون ها ، روغن ها یا مومیایی کننده های تمیز کننده با ماساژ صورت و همچنین رولر صورت یا ابزار صاف استفاده می گردد .ماساژ صورت برای جوش ضمن آرامش بخشیدن به عضلات صورت ، به سلامت پوست کمک خواهد کرد. این اثر آرامش بخش و جوان کننده می باشد و به شما کمک خواهد کرد تا تا ظاهر بهتری داشته باشید.چه بخواهید از ماساژ صورت صرفاً برای آرامش استفاده نمائید و چه برای درمان یک بیماری خاص ، روشهای زیادی وجود دارد که باید امتحان نمائید.

کاربر ماساژ
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

یکی از اصلی ترین مزایای ماساژ صورت برای جوش ، توانایی بهبود ظاهر کلی پوست می باشد. وقتی که مورد عفونی یا در مرحله حاد سینوزیت نباشد ، قادر است تا از ماساژ برای کم کردن فشار سینوس ، ناراحتی و احتقان استفاده نمائید.ماساژ سینوس همچنین امکان دارد به تخلیه مخاط ، تسکین سردرد و تقویت گردش خون کمک نماید. برای تأیید و گسترش تأثیرات ماساژ فشار سینوسی به مطالعات علمی عمیق تری نیاز می باشد.

تحریک پوست از طریق ماساژ صورت برای جوش امکان دارد تا به گردش خون کمک نماید و از بروز آکنه کم کند. انجام ماساژ صورت برای جوش با روغن های گیاهی برای درمان آکنه مفید است . در رویکرد خود خیلی پرخاشگر نباشید. از هرگونه حرکات یا لایه بردارهای شدید به خصوص در مناطق حساس خودداری نمائید.

استفاده از غلتک ماساژ صورت برای جوش تأثیر مثبتی بر جریان خون پوست دارد که امکان دارد به بهبود ظاهر پوست کمک نماید.ماساژ صورت برای جوش قادر است تا ضمن آرامش و سلامت پوست ، به از بین بردن تنش کمک نماید.اگر جای زخم صورت دارید که در روند بهبود می باشد ، ماساژ می تواند بسیار مفید باشد. ماساژ بافت اسکار و نواحی اطراف آن امکان دارد به بالار فتن جریان خون ، شل شدن بافت های اطراف و صاف شدن برجستگی ها کمک نماید.

ماساژ صورت برای جوش همچنین امکان دارد به تسکین علائمی نظیر درد ، خارش و حساسیت کمک کند. ماساژ درمانی در کاهش درد و خارش پوست در عین بهبود ظاهر زخم های ناشی از سوختگی تاثیرگذار باشد..

گزارش برگزاری دوره پداگوژی
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ
×