ماساژ فول بادی

ماساژ فول بادی : این نوع ماساژ یا همان ماساژ کل بدن، شامل همه ی نواحی بدن برای ماساژ دادن خواهد بود. ماساژ فول بادی، کامل ترین ماساژ می باشد و در آن ماسور همه ی نقاط بدن را ماساژ خواهد داد.

ماساژ کامل بدن یا همان ماساژ فول بادی همه ی نقاط بدن مانند سر، گردن، شانه ها، بازوها، دست ها، قسمت فوقانی و پایین کمر، باسن، ران پا، ساق پا و پا را شامل خواهد شد. در اصل در فول بادی ماساژ همه ی عضلات بدن درگیر ماساژ خواهند شد. با تعریف کلی که از فول بادی ماساژ دریافت کردید کمی با این نوع ماساژ آشنا گشتید و اکنون زمان آن رسیده تا در مورد کاربردها و قیمت ماساژ فول بادی کمی اطلاعات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید.
طبق آمار،بیشتر اشخاص در کشور عزیزمان ایران دچار کم تحرکی می باشند به دلیل مشغله کاری زیاد و…  این کم تحرکی، با گذشت زمان سلامتی مردم را در معرض خطر قرار خواهد داد. همانگونه که تحرک بیش از حد، به عضلات آسیب خواهد رساند، تحرک نداشتن نیز از دلایل خشکی عضلات و ضعف عضلات هستند.

این نوع ماساژ یک نوع ماساژ کامل بدن می باشد که منجر به داشتن احساس آرامش خواهد شد. برای ماساژ دادن از روغن های گیاهی استفاده خواهد شد تا خواص آن ها به عمق پوست نفوذ نماید و مشتری از فواید آنها بهره مند می گردد. به این دلیل که شرایط سخت زندگی سخت گشته و مشغله های بسیاری به طور روزمره با آنها درگیر می باشیم. انجام این نوع ماساژ قادر است تا یک روش درمانی فوق العاده به شمار آید به ویژه که هزینه فول بادی ماساژ بسیار مناسب می باشد.

هر چند وقت یک‌بار باید ماساژ گرفت؟
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

اهمیت ماساژ فول بادی چیست ؟

اهمیت ماساژ فول بادی چیست ؟

به این دلیل این نوع ماساژ حائز اهمیت است چرا که به بهبود وضعیت تنفس، کم شدن استرس، بهبود افسردگی، افزایش سلامت قلب، بهبود سیستم گوارش، بهبود کیفیت خواب، بالا رفتن انعطاف پذیری بدن، تسکین دردهای عضلانی و بهبود خستگی های مزمن بدن کمک می نماید. در اصل این مدل ماساژ به بهبود عملکرد بدن کمک می نماید و عملکرد بدن را تقویت خواهد کرد.
در پاسخ به این سوال که ماساژ فول بادی چیست و چه فوایدی دارد؟ باید گفت که این نوع ماساژ یک روش درمانی به شمار می آید، استرس را دور می نماید و باعث داشتن خوابی آسوده خواهد شد. همینطور هم با انجام ماساژ کامل یا فول بادی بدن ، می توانید گردش خون در تمام بدن بهبود بخشید و به همین دلیل، درمان تعداد زیادی از مشکلات خواهد گشت. این ماساژ فوق العاده برای همه ی اشخاص مناسب می باشند. با انجام ماساژ کامل بدن قادر است تا از داشتن پوستی زیبا، جسمی سالم و روانی آرام لذت ببرید. اگر این ماساژ را  دوست ندارید امتحان نمائید  پیشنهاد می کنیم تا حداقل اسپا پا و … را هم امتحان نمائید.
تعریف ماساژ بادی  ؟ با انجام این ماساژ، قادر خواهید بود تا از بروز تعداد زیادی از مشکلات و آسیب ها جلوگیری نماید. همینطور هم انجام ماساژ قادر است تا به داشتن آرامش روحی و روانی کمک نماید و تعداد زیادی از تنش های روزمره را از فکر و بدن شخص دور نماید مانند اسپا دست توجه نمائید که گروه آرت ماساژ در تهران برای همه ی نقاط بدن انجام می دهد ولی نقاط خصوصی اشخاص حتما باید پوشانده گردند. این عمل به خاطر احترام به حریم مشتری و آسایش مشتری انجام می گردد. همینطور هم اگر  دوست ندارید تا نقطه خاصی ماساژ داده شود یا از درد خاصی رنج خواهید برد، حتما پیش از شروع فول ماساژ با ماساژور در میان گذارید.

ماساژ ورزشی چیست؟
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

هزینه ماساژ فول بادی چه قدر است ؟

هزینه فول بادی ماساژ با توجه به نرخ های تعیین گشته توسط سالن زیبایی و درمانی اعلام می گردد. برای مطلع گشتن از هزینه متد ماساژ کامل باید به مرکز زیبایی و درمانی مدنظرتان مراجعه یا تماس حاصل نمائید. قیمت ماساژ فول بادی بستگی به روغن مورد استفاده، تجهیزات سالن، موقعیت جغرافیایی سالن و دستمزد ماساژور خواهد داشت.
اگر شما عزیزان نیز از علاقه مندان به ماساژ کامل بدن یا فول بادی می باشید، پیشنهاد می کینم تا خدمات اسپا پا، ماساژ ریلکسی، ماساژ اسپا را در مرکز آرت ماساژ امتحان نمائید. همه ی خدمات ذکر شده از روش های درمانی برای سلامت جسم و آرامش روان هستند و تفاوت آن ها در تکنیک آن ها می باشد.

برای مطالعه بیشتر : درمان افسردگی با ماساژ

×