اولین مسابقه و دومین همایش ماساژ استان خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد.این همایش که با هماهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای نیشابور ،انجمن صنفی ماساژ و آموزشگاه
فنی و حرفه ای نقشی تازه در تاریخ 2و 3 شهریور ماه در باغ رود نیشابور برگزار شده بوداز بیش از 5استان شرکت کننده در این مسابقه حضور داشتند.
در این مراسم آقای مهندس علیرضا موحدی نائینی به عنوان نایب رئیس انجمن صنفی به سخنرانی پرداخته و اینگونه مسابقات را قدمی مهم در فرهنگ سازی و اطالع رسانی به همگان در حوزه ماساژ دانسته اند .
ایشان همچنین از پتانسیل باالی جوانان نیشابور که در این مسابقه خوش درخشیدند را یکی از عوامل موفقیت جوانان دانستند و خاطرنشان کردند که این گونه مسابقات در کلیه استانها میتواند عالوه بر آشنا شدن همگان با ماساژ ، در حوزه اشتغال زایی ، سالمت بخشیدن به جامعه و چگونگی کسب درآمد بالا کمک شایانی نماید و استغال که دغدغه مسئوالن کشور میباشد به نوعی رو به بهبود رود.


آقای مهندس موحدی در خصوص حمایت همه جانبه انجمن صنفی از عزیزانی که عالقمندند تا در حوزه ماساژ شروع به فعالیت نمایند با گذراندن دوره های مهارتی و کاربردی زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خود را قوی کرده و پس از اخذ مدرک ، شروع به فعالیت در مراکز خدماتی ، سالن های ورزشی ، کلینیک های پزشکی و یا بصورت اختصاصی با راه اندازی مرکز خدمات با مجوز و پروانه کسب اقدام نمایند .

 

پس از پایان مسابقات در بخش بانوان و آقایان ، اهداء مدال و لوح و تندیس به برندگان توسط هیئت رئیسه انجمن ، رئیس سازمان فنی و حرفه ای نیشابور ، رئیس اداره کار این شهرستان انجام شد. همچنین به داوران نیز جوایز نفیسی جهت همراهی و قضاوت در این مسابقه اعطا گردید .

قرارداد همکاری با برترین برند تولید کننده لوازم ماساژ
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ
این نوشته منتشر شده در اخبار می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.
×