جنبه‌های ماساژ یومی هو

جنبه‌های ماساژ یومی هو

جنبه‌های ماساژ یومی هو چیست؟

جنبه‌های ماساژ یومی هو دو جنبه است:

  1. پیشگیری

برای پیشگیری و جلوگیری از بروز بیماری‌ها و مشکلات جسمی و ذهنی اشخاص این ماساژ بسیار کمک کننده خواهد بود. بنابراین از طی جلسات ماساژ اشخاص سرزنده‌تر و شاداب‌تر به نظر خواهند رسید. تأثیرات ماساژ یومیهو تراپی می‌تواند بدن اشخاص را در برابر دچار شدن به بیماری‌های خطرناک مقاوم نماید و سیستم ایمنی را تقویت خواهد کرد. زیرا در طی ماساژ ترشح هورمون‌ها، گردش خون، سیستم لنفاوی و انعطاف پذیری عضلات اصلاح می‌شود و بدن بهترین عملکرد خود را خواهند داشت.

  1. درمان

هدف برتر ماساژ یومی هو، درمان مشکلات جسمی در اشخاص می باشد. توسط تکنیک‌های مخصوص و تأثیرگذار، فرم بدنی اشخاص اصلاح گشته و همچنین مشکلاتی نظیر سیاتیک، درد استخوانی و عضلانی، مشکلات سیستم گوارش، مشکلات حرکتی و ایستایی و غیره رفع می گردد.

جنبه‌های ماساژ یومی هو  و نحوه انجام آن!!

در طول ماساژ یومی هو یا یومی هوتراپی ، بیمار کاملاً شلوار یا جوراب شلواری راحت و گشاد، جوراب و تی شرت به تن دارد.

درمان ماساژ یومی هو بر روی مات (تشک ورزشی) مخصوص قرار دادهخواهد شد لازم به ذکر است که این تمرینتات روی زمین انجام خواهد شد. در طول نخستین جلسه، پزشک مجرب همه ی اطلاعات مورد نیاز در مورد وضعیت فعلی بیمار و سابقه پزشکی را جمع آوری می نماید. بعد از انجام یومی هو تراپی مطابق با شرایط بیمار، پزشک برنامه جلسات درمانی را توصیه می‌نماید.

یک روش حدود 60 دقیقه طول خواهد کشید که در طی آن یک درمانگر از حدود 100 تکنیک متنوع استفاده می نماید. این تکنیک‌ها در وهله اول شامل ماساژ با ورز دادن و فشرده سازی و تحرک تمام مفاصل به روشی اصلی و بدون درد هستند.

انواع ماساژ درمانی چیست ؟
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

آموزش ماساژ یومی هو تحت مراکز اصلی که توسط ماساژ درمانگران مخصوص و قدیمی مجرب این حوزه ارائه می‌گردد. توجه داشته باشید تعداد زیادی از مراکز ماساژ ایران، با دریافت هزینه گزاف تحت آموزش ماساژ یومی هو ، مدرک ماساژ یومی هو را با جعل کردن نام مؤسس این ماساژ ارائه می نمایند که فاقد اعتبار و غیرقانونی می اشد. هزینه یومی هو تراپی بسته به ماساژور و سالن ماساژ متنوعمی باشد.

جنبه‌های ماساژ یومی هو چیست ؟ و ماساژ یومی هو برای چه اشخاصی مناسب می باشد؟

ماساژ یومی هو برای هر شخص جهت پیشگیری و درمان هرنوع بیماری لازم می باشد. انجام این ماساژ بعد از شش ماهگی تا سن بالا افراد قابل استفاده خواهد بود بازیابی هماهنگی و تعادل در بدن انسان از طریق یومی هوتراپی انعطاف پذیری، تحرک، آرامش و سلامتی را تضمین نماید، از بیماری‌های جدی در مراحل اولیه جلوگیری می‌کند و پس از آن اشخاص از بیماری طولانی رهایی خواهند یافت.

این درمان به مشکل در هسته مرکزی (ثقل) بدن حمله می‌نماید، مهره‌ها و استخوان‌های کل بدن را مرتب می‌نماید خاصیت ارتجاعی اولیه ماهیچه‌ها و تحرک مفاصل را باز خواهند گرداند، بر روی نقاط مهم طب سوزنی عمل می‌نماید، راه را از نیروهای خود ترمیم‌کننده بدن باز کرده و هماهنگی ساختاری بدن را بازیابی خواهد کرد.بنابراین از اجرا، اثر درمانی بالایی در کمردرد حاصل خواهد شد که در نتیجه ناهنجاری‌های ستون فقرات (اسکولیوز، کیفوز)، کمردرد و گردن درد، کمر و دیسکوپاتی می باشد.

برای مطالعه بیشتر: ماساژ لاغری

ممنوعیت های ماساژ یومی هو تراپی چه می باشد؟

ممنوعیت های ماساژ یومی هو تراپی چه می باشد؟

در یومی هوتراپی بعضی شرایط وجود دارد که به صورت موضعی منع مصرف خواهند داشت. این بدین معنی می باشد که ماساژ درمانگر می‌تواند شما را ماساژ دهد، اما هنگام ماساژ باید از آن مناطقی که دارای شرایط زیر ذکر شده است اجتناب نماید. در اینجا لیستی از موارد منع یومی هوتراپی را برایتان گذاشته ایم

  • بریدگی یا زخم باز
  • کبودی
  • رگ‌های واریسی
  • استخوان‌های شکسته
  • سوزش شدید
  • برخی از بیماری‌های پوستی
ماساژ برای درمان سر درد
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

اگر این موارد منع ماساژ یومی هو تراپی را دارید و می‌خواهید ماساژ دریافت نمائید، باید به درمانگر خود در مورد آنها اطلاع دهید. امیدواریم که ماساژ درمانگر بتواند در اطراف این مناطق کار کند. با این حال، اگر ثابت گردد  ماساژ یومی هو برای این مناطق خیلی شدید است ممکن است مناسب نباشد. در این صورت، درمانگر این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که برای اطمینان از حفظ استانداردهای بهداشتی، از درمان خودداری نماید.

:

.

×