ماساژ لومی لومی چیست

ماساژ لومی لومی چیست

ماساژ لومی لومی چیست و چگونه انجام می‌گردد؟

ماساژ لومی لومی چیست ؟ در پاسخ این سوال باید گفت که یکی از مؤثرترین انواع ماساژ در سلامت جسم و روح اشخاص  می باشد. قدرت درمانی این ماساژ بر پایه سلامت روان اشخاص بنا گشته اما به دلیل حرکاتی که بر روی عضلات اجرا می گردد تأثیر بسزایی در بهبود عملکرد بافت بدنی مراجعه کنندگان نیز خواهد گذاشت. اگر شما هم از آن دسته اشخاصی می باشید که احساس می‌نمائید نیاز به یک دوره ماساژ درمانی دارید تا بتوانید دغدغه‌های ذهنی خود را فراموش کنید و در کنار کاهش خستگی و کوفتگی بدن نیاز به آرامش روان نیز دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را دنبال کنید تا به طور کامل با ماساژ لومی لومی آشنا گردید.

تعریف اینکه ماساژ لومی لومی چیست؟

ماساژ لومی لومی یک روش درمانی سنتی می باشد که از هاوایی باستان به دست آمده و کلمه «لومی لومی» در زبان هاوایی به معنای «مامو» و «ماساژ» می باشد. یک ماساژ آرامش بخش با استفاده از روغن‌های طبیعی که در بعضی مواقع با عطر ترکیب خواهد شد. هدف از اجرای لومی لومی ماساژ، تسکین روح و روان و کاهش تنش عضلانی و رفع کوفتگی بدن خواهد شد.

تاریخچه ماساژ لومی لومی چیست؟

تاریخچه ماساژ لومی لومی چیست؟

ماساژ لومی لومی یک درمان هاوایی بر اساس فلسفه هوما می باشد که معتقد هستند برای دستیابی به سلامتی خوب و کیفیت زندگی غنی، هماهنگی و تعادل ذهن و بدن مهم می باشد. چرا که این دو ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. لومی لومی ماساژ بر این باور می باشد که حافظه سلولی یک انسان یا بهبود می‌یابد یا بر وضعیت کل بدن تأثیر منفی خواهد گذاشت. به طور سنتی، درمان لومی لومی توسط جنگجویان بومی، خدمتکاران سلطنتی و اعضای خانواده انجام می‌شده است.

ماساژ در دوران بارداری
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

لومی لومی ماساژ احتمالاً اولین بار توسط پولینزیایی ها انجام گشته، که هنر خود را به جزایر هاوایی آوردند، جایی که واقعاً در فرهنگ آنها گنجانده شد. این ماساژ از اوایل قرن نوزدهم وجود داشته است و ترکیبی از درمان بومی، ماساژ ترمیمی، هنرهای رزمی و به عنوان یک تکنیک تسکین دهنده لوکس برای دستگاه گوارش می باشد. با توجه به تاریخ غنی در عرف بومی، جایی که گیاهان و حتی قوانین ارتعاش جهان برای جمع آوری انرژی لازم برای انجام این درمان استفاده خواهد شد.

این ماساژ مورد مناقشه زیادی برای مقامات هاوایی بود که ماساژ لومی لومی را تحت یک قانون درمان با “روش‌های خرافی” در سال 1886 ممنوع دانستند.بعد از مقامات از همه پزشکان خواسته شد تا  یک معاینه کتبی در آناتومی، فیزیولوژی و تئوری ماساژ دهند. این امر بسیاری از تمرین کنندگان را مجبور به تمرین پنهانی و زیرزمینی کرد. البته این قوانین در سال 2001 برای جلوگیری از پیگرد قانونی به‌روزرسانی  گشت

پایه اساسی فلسفه هونا این می باشد که همه به دنبال عشق و همه چیز به دنبال هماهنگی می باشند وقتی بدن فاقد هماهنگی است، نتیجه آن درد عاطفی، روحی، ذهنی و جسمی خواهد بود بیماری در نتیجه تنش می باشد که به طور تاثیر گذار منجر به مقاومت فیزیکی می گردد که حرکت انرژی را مسدود می نماید. ماساژ لومی لومی هاوایی به رهایی از این تنش کمک خواهد کرد و در نتیجه راه را برای درمان جامع باز می نماید. در سطح فیزیکی، تنش و استرس تسکین یافته، لنف و جریان خون کمک می گردد یا بازیابی خواهد شد و بدن برای دفع سموم و مواد زائد تحریک می نماید. بسیاری از پزشکان از مشتریان خود می‌خواهند که دعا کرده، مدیتیشن نمایند یا رژیم غذایی خود را تنظیم نمایند تا حداکثر سود را از این ماساژ جامع به دست بیاورند. ( ماساژ یومی هو تراپی )

کمر درد
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

به دلیل اینکه فواید و مزایای ماساژ لومی لومی بسیار زیاد است تصمیم گرفتیم تا در مقاله ای دیگر درباره فواید آن صحبت نمائیم پس شما عزیزانی که علاقه مند داشتن اطلاعات بیشتر در این زیمنهه هستند می توانید به مقاله فواید ماساژ لومی لومی مراجعه نمایند.

برای مطالعه بیشتر : ماساژ لاغری

×