ماساژ صورت

ماسا ژ صورت

ماساژ صورت روشی ساده برای لاغری صورت:

زیبایی هرشخصی به چهره منحصر به فرد او وابسته می باشد.  همه ی انسان‌ها با تمام ویژگی‌های ظاهری زیبا می باشند. اما بعضی از افراد از غبغب یا برجستگی صورت خود راضی نمی باشند و به دنبال راه‌هایی برای لاغری صورت می باشند در اصل راهی برای لاغری موضعی بدن وجود نخواهد داشت. بدین ترتیب راهی برای لاغری صورت بدون ایجاد تغییر در دیگر نقاط بدن وجود نخواهد داشت.

زمانی که صبحت لاغر کردن صورت به میان خواهد آمد تعداد زیادی راه‌های متنوع و گوناگونی به اشخاص پیشنهاد خواهد شد. این روش‌ها امکان دارد شامل جراحی باشد یا ماساژ صورت برای لاغری که توسط افراد کاربلد انجام می گردد. این تنوع، فرد متقاضی را دچار سردرگمی خواهد کرد به همین دلیل، تصمیم گرفتیم تا در این بخش روشی ساده برای لاغری صورت را به شما معرفی کنیم ته وسیله  بررسی آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید.

وقتی هر شخص به چهره منحصر به فرد او وابسته می باشد.  همه ی انسان‌ها با تمام ویژگی‌های ظاهری زیبا می باشند. اما گاهی شخص از غبغب یا برجستگی صورت خود راضی نمی باشد و به دنبال راه‌هایی برای لاغری صورت خواهد بود. در اصل راهی برای لاغری موضعی بدن وجود ندارد. بدین ترتیب راهی برای لاغری صورت بدون ایجاد تغییر در دیگر نقاط بدن وجود نخواهد داشت.

زمانی که بحث لاغر کردن صورت به میان خواهد آمد، بیشتر راه‌های متفاوتی و گوناگونی به اشخاص پیشنهاد خواهد شد. این روش‌ها امکان دارد شامل جراحی گردد یا ماساژ صورت برای لاغری که توسط اشخاص کاربلد انجام خواهد شد. این تنوع، فرد متقاضی را دچار سردرگمی می نماید. به همین  دلیل، تصمیم گرفتیم تا در این بخش روشی ساده برای لاغری صورت را به شما معرفیخواهیم کرد تا با بررسی آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید.

کمک های اولیه BLS
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

 انواع راه های لاغر کردن صورت :

 انواع راه های لاغر کردن صورت :

صورت‌های لاغر و استخوانی، سن فرد را بیشتر از چیزی که هست نشان می‌دهند. در حالی که گونه‌های برجسته و خوش فرم باعث افزایش زیبایی چهره می‌شود. همچنین، زمان‌هایی وجود دارد که پر بودن بیش از اندازه صورت تبدیل به یک موضوع آزاردهنده برای فرد شده و اعتماد به نفس او را کاهش می‌دهد.

قبل از اقدام به لاغر کردن صورت، توجه داشته باشید که احتمال دارد چاق بودن صورت در اثر یک بیماری یا مصرف داروی خاص اتفاق افتاده باشد. در نتیجه، قبل از هرگونه اقدام، لازم است که به پزشک مراجعه کنید تا دلیل اصلی چاقی صورت مشخص شود.

در مراحل ابتدایی، می‌توان با پیروی از یک برنامه غذایی سالم و ورزشی منظم، چربی اضافی بدن و صورت را از بین برد. ورزش برای لاغری صورت و دماغ مانند ورزش‌های هوازی، بهترین راه برای کاهش چربی اضافی صورت هستند و شما می‌توانید با ورزش منظم و رژیم غذایی سالم به چهره دلخواه‌تان برسید. ( چربی سوزی شکم با ماساژ )

 ورزش برای لاغری صورت و دماغ را به طور منظم انجام دهید:

میزان وزن مناسب برای هرشخص براساس قد او و تراکم استخوان تعیین خواهد شد. در نتیجه اضافه وزن در هرکس متفاوت فرق خواهد کرد گاهی حتی ۱ الی ۲ کیلو اضافه وزن تاثیر زیادی بر چهره یک نفر خواهد گذاشت.

در حالت طبیعی، تمرینات ورزشی منظم بهترین راهکار برای از بین بردن چربی کل بدن می باشد  به همین دلیل، اگر تصمیم دارید که از شر همه ی چربی‌های مزاحم در قسمت‌های متنوع بدن خلاص گردید، ورزش به خصوص ورزش‌های هوازی گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. هفته‌ای ۳ الی ۵ مرتبه ورزش هوازی باعث لاغری اندام‌های شما نظیر شکم، صورت و ران‌ها خواهد گشت.

بهترین نوع ماساژ بعد از عمل لیپوماتیک
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

 ⇐ برای لاغری صورت رژیم غذایی مناسب و سالم داشته باشید:

یکی دیگر از راه های لاغر کردن صورت ، محدود کردن مصرف قند و نمک در رژیم غذایی و رفع نیاز روزانه بدن به آب می باشد. مواد غذایی حاوی نمک و قند دلیل احتباس مایع در بدن خواهد شد که نتیجه آن ورم و پف صورت می باشد.

لازم به ذکر است که تمرینات ورزشی زمانی تاثیر گذار خواهد بود که شما یک رژیم غذایی سالم و کم کالری داشته باشید. در غیر این صورت هیچ تغییری در چهره احساس نخواهید کرد.

از موارد دیگر این است که رژیم غذایی‌تان باید رعایت نمائید، حذف غذاهای فرآوری شده و جایگزین کردن میوه و سبزیجات تازه می باشد. مصرف بیش از حد غذاهایی نظیر ذرت، لبنیات، سویا و… کمی التهاب در پوست ایجاد خواهد کرد  و  صورت را کمی چاق‌تر از حالت عادی نشان خواهد داد.( ماساژ لاغری )

×