چربی سوزی شکم با ماساژ

چربی سوزی شکم با ماساژ

چربی سوزی شکم با ماساژ : یکی از جدیدترین روش های کاهش وزن و حذف چربی های زاید در ناحیه پهلوها و شکم  می باشد. روش های گوناگون ماساژ از جمله ماساژ سوئدی برای فرایند چربی سوزی شکم با ماساژ مناسب می باشند.

چربی سوزی شکم با ماساژ چگونه امکان پذیر است؟

کم کردن وزن و رسیدن به اندام ایده آل از جمله دغدغه های بانوان و مردان در این روزها محسوب خواهد شد تغییر سبک زندگی اشخاص و ماشینی شدن زندگی روزمره، میزان تحرک اشخاص را به طور قابل توجهی کاهش داده است. به همین خاطر، معمولا تجمع چربی در قسمت های گوناگون بدن، باعث از بین رفتن تناسب اندام و بالا رفتن شاخص توده بدنی (نسبت وزن به قد افراد) می گردد. تجمع چربی در ناحیه شکم یکی از اختلالاتی می باشد که حتی اگر اشخاص در قسمت های دیگر بدن خود اضافه وزن نداشته باشند، امکان دارد با آن مواجه گردند. به همین دلیل پیدا کردن یک راه درست برای از بین بردن چربی های ناحیه شکم از دغدغه هایبیشتر اشخاص به حساب خواهد آمد.

به طور کلی، کاهش حجم چربی ذخیره شده در ناحیه شکم و پهلوها از طریق اصلاح رژیم غذایی و افزایش میزان تحرک روزانه امکان پذیر می باشد. در سال های اخیر، تمایل به انجام انواع جراحی های لاغری نیز در بین اشخاص افزایش پیدا کرده است. برای نمونه، لیپوساکشن با دستگاه ها و روش های گوناگون، مرسوم ترین روشی است که معمولا برای از بین بردن چربی های ناحیه شکم به کار برده خواهد شد. جنبه‌های ماساژ یومی هو

ماساژ لومی لومی
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

مزایای ماساژ درمانی در ناحیه شکم

لازم به ذکر است که این روزها چربی سوزی شکم با ماساژ به عنوان یک اقدام جدید در این زمینه در نظر گرفته  خواهد شد. در واقع بر اساس یک مطالعه انجام شده، به نظر می رسد که انجام ماساژ درمانی در ناحیه شکم قادر است تا به کم کردن چربی های تجمع یافته در این ناحیه کمک نماید. البته این نکته را در نظر بگیرید که تحقیقات انجام شده نیاز به بررسی های بیشتری داشته و لازم  می باشد در سطح گسترده تری ارزیابی بشود. با این وجود، مطالعات نشان داده است که با انجام ماساژ در ناحیه شکم حدود دو میلیمتر از ذخایر چربی در این ناحیه از بین  می رود.البته این مقدار بسیار کم به نظر می رسد، اما در هر حال، در بحث لاغری و ایجاد تناسب اندام کاهش چربی ها به هر اندازه ای اهمیت دارد و خوشحال کننده می باشد. ( ماساژ لاغری )

نحوه انتخاب بهترین روش برای چربی سوزی شکم با ماساژ

نحوه انتخاب بهترین روش برای چربی سوزی شکم با ماساژ

برای چربی سوزی شکم با ماساژ از روش های متنوع ماساژ می توان استفاده نمائید. ماساژهای سوئدی، تایلندی، شیاتسو و نظیر  آن ها فشارهای مختلفی به اندام بدن وارد می آورند. انتخاب بهترین روش برای چربی سوزی شکم با ماساژ بر اساس شناخت ماساژ درمانگر از روش های مختلف ماساژ و میزان تاثیر آن ها بر چربی سوزی صورت خواهد گرفت.

این نکته را در نظر داشته باشید که انجام ماساژ در ناحیه شکم را نمی توان جایگزین یک رژیم غذایی استاندارد و یک برنامه ورزشی مناسب دانست. با این وجود، کمک گرفتن از ماساژ درمانی در کنار اصلاح سبک زندگی، به تسریع کاهش چربی در ناحیه شکم کمک فراوانی می نماید

کرانیوساکرال تراپی چیست؟
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

آیا چربی سوزی شکم با ماساژ ممکن است؟

به طور کلی کاهش مقدار چربی های ذخیره شده در قسمت های گوناگون بدن به ایجاد تناسب اندام و کاهش شاخص توده بدنی کمک می نماید. البته انتخاب یک روش مناسب برای چربی سوزی اهمیت بسیاری خواهد داشت. استانداردترین و اصلی ترین روش برای چربی سوزی شکم و قسمت های دیگر بدن، استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و داشتن یک برنامه ورزشی منظم می باشد. البته انجام جراحی های لاغری با روش های متنوع نیز می تواند در این زمینه کمک نماید. با این وجود، حتی اشخاصی که به انجام جراحی های لاغری پناه می برند نیز لازم می باشد رژیم غذایی و برنامه ورزشی اصولی داشته باشند.

چربی سوزی شکم با ماساژ تکنیک دیگری می باشد که در سال های اخیر مورد توجه قرار بوده است. بر اساس برخی تحقیقات انجام گرفته، انجام ماساژ در ناحیه شکم باعث کاهش چربی های این ناحیه هر چند به میزان کم می گردد. این تحقیقات نشان خواهد داد که اشخاصی که تحت ماساژ درمانی ناحیه شکم قرار می گیرند، حدود ۲ میلیمتر از ضخامت چربی های خود در این ناحیه را از دست می دهند به همین دلیل چربی سوزی شکم با ماساژ برای اشخاصی که به دنبال حذف چربی های ناحیه شکم و پهلو می باشند روش کمک کننده ای است.

×