درمان سنگ کلیه با ماساژ

به نظر شما درمان سنگ کلیه با ماساژ امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که از آنجایی که بیشتر سنگ های کلیه بسیار کوچک هستند و با درمان های طبیعی در اکثر موارد می توان آنها را از ادرار خارج کرد، یکی از این روش های سنتی ماساژ است. در این مطلب قصد داریم راه حل های طبیعی برای درمان سنگ کلیه را به شما بگوییم، لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ماساژ یک راه حل ساده برای کمک به خلاص شدن از شر سنگ کلیه است
هنگامی که ادرار شما حاوی مقادیر زیادی از مواد خاص باشد، سنگ کلیه می تواند در عرض چند هفته یا چند ماه تشکیل شود. انواع مختلفی از سنگ کلیه وجود دارد که سنگ های کلسیمی شایع ترین آنها هستند. سنگ کلیه اغلب در مردان بین 20 تا 30 سال ایجاد می شود. کلسیم می تواند با سایر مواد موجود در غذای شما مانند اگزالات، فسفات یا کربنات ترکیب شود و سنگ تشکیل دهد. علامت اصلی درد شدید است که به طور ناگهانی، معمولا در شکم یا یک طرف پشت ظاهر می شود و ممکن است به همان سرعت ناپدید شود. سایر علائم ممکن است شامل رنگ غیر طبیعی ادرار، خون در ادرار، تب، لرز، حالت تهوع و استفراغ باشد. اگر سنگ کلیه در مدت زمان کوتاهی درمان نشود، علاوه بر اینکه درد زیادی برای افراد ایجاد می کند، می تواند به سایر اعضای بدن نیز آسیب برساند. برای درمان سنگ کلیه و از بین بردن آنها می توانید از ماساژ به عنوان یک روش درمانی استفاده کنید.

آیا درمان سنگ کلیه با ماساژ ممکن است؟
آیا درمان سنگ کلیه با ماساژ ممکن است؟

از بین بردن سنگ کلیه با ماساژ پا
اگر بهترین سبک ماساژ توسط یک ماساژور حرفه ای بر روی نقاط حساس کف پا انجام شود، می تواند گردش خون را در بدن بهبود بخشد و متعاقبا به دفع سنگ کلیه کمک کند. انواع مختلف تکنیک های ماساژ، بسته به نحوه اعمال آنها بر روی بدن، می تواند از شدت درد در قسمت های مختلف بدن بکاهد. ماساژدرمانی هایی که دوره های آموزشی ماساژ را در اصفهان از مراکز معتبر گذرانده اند با سبک های مختلف ماساژ و نحوه صحیح اعمال آن بر روی بدن آشنا هستند و می توانند با توجه به نوع درد مراجعین خود بهترین ماساژ را ارائه دهند. نوع ماساژ برای آنها

آب
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

توجه به این نکته ضروری است که ماساژ تنها زمانی می تواند به دفع سنگ کلیه کمک کند که در جای مناسب به کف پا فشار وارد شود. فشار بیش از حد به کف پا کمکی به درمان سنگ کلیه نمی کند. انگشت شست پا، مفاصل شست پا، قسمت میانی کف پا، قسمت مرکزی شست پا، قسمت مجاور پاشنه پا و لبه داخلی کف پا از جمله نقاط حساس کف پا هستند. پا. افراد از بیماری هایی از جمله سنگ کلیه و حتی کاهش درد و خستگی در بدن بسیار رنج می برند. در مواردی که متوجه التهاب در کف پا شدید می توانید از تکنیک های ماساژ برای پاهای خود استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: درمان التهاب و کشیدگی تاندون های شانه و ساق پا با ماساژ
اگر قصد دریافت خدمات ماساژ درمانی در اصفهان را برای کف پای خود دارید، می توانید با خیال راحت از خدمات ارائه شده توسط مجموعه زیبایی متین استفاده کنید.

درمان سنگ کلیه با ماساژ پا

درمان مشکلات کلیوی با فشار بر چندین نقطه از بدن
با انجام ماساژ و اعمال نیرو به قسمت های خاصی از بدن می توان درد کلیه هنگام ادرار، عفونت کلیه، نارسایی کلیه را درمان کرد و شدت درد را کاهش داد. برخی از مهم ترین قسمت های بدن که ماساژ می تواند درد کلیه را کاهش دهد عبارتند از:

LV8
UB39
CV4
K3
LU7
SP10
SP9
LV5
با فشار دادن نقاط خاصی روی کف دست، می توانید از شدت درد مرتبط با بسیاری از بیماری ها در بدن خود بکاهید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تاثیر ماساژ درمانی در بیماری های صعب العلاج
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

استفاده از روغن در هنگام ماساژ برای از بین بردن سنگ کلیه
روغن های گیاهی خاصی ممکن است در صورت استفاده توسط ماساژور در حین ماساژ، بسته به نوع ترکیبات استفاده شده، اثرات متفاوتی بر بدن شما داشته باشند. روغن کرچک یکی از بهترین روغن هایی است که در هنگام ماساژ برای درمان سنگ کلیه استفاده می شود. به سادگی مقدار مناسب روغن کرچک را به ناحیه کلیه بمالید و شروع به ماساژ این قسمت از بدن خود با کمپرس گرم کنید.

با ماساژ درد کلیه را کاهش دهید ( درمان سنگ کلیه با ماساژ )

به منظور افزایش نتایج درمانی از بین بردن سنگ کلیه در حین ماساژ، باید به طور مرتب غذاها و گیاهان خاصی را برای مدت زمان مشخصی مصرف کنید. برای انجام سبک های مختلف ماساژ روی بدن می توانید از روغن های گرم برای افزایش خون رسانی به ناحیه آسیب دیده بدن استفاده کنید.

با وجود فواید فراوان ماساژ برای دفع سنگ کلیه، اگر ماساژ توسط یک ماساژور مجرب و متخصص در این زمینه انجام نشود، نمی تواند به شما در درمان سنگ کلیه کمک کند. به همین دلیل بسیار مهم است که بتوانید بهترین مرکز ماساژ را برای دریافت خدمات ماساژ انتخاب کنید. متین بیوتی به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز در زمینه ماساژ و پاکسازی پوست در شهر اصفهان مفتخر است با برگزاری آموزش ماساژ در اصفهان به دانشجویان خود کمک کند تا بر تکنیک های مختلف ماساژ تسلط کافی داشته باشند و بالاترین سطح خدمات را با هدف ارائه دهند. در افرادی که می خواهند برای رهایی از درد عضلانی ماساژ بگیرند.

ماساژ برای درمان سر درد
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

اخرین حرف

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، علیرغم اینکه درمان سنگ کلیه از طریق ماساژ امکان پذیر است، اما در شرایطی که سنگ کلیه بسیار زیاد و به تعداد زیاد باشد، ممکن است نیاز به مصرف دارو باشد و حتی در مواردی که مجبور به درمان هستید. عمل کردن تشخیص هر یک از این روش ها بر اساس تشخیص پزشک متخصص است. به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم درمان های خودسرانه را انجام ندهید و بدون مشورت با پزشک متخصص از داروها استفاده کنید. همچنین در مواردی که سنگ کلیه در مراحل اولیه است و اندازه کوچکی دارد، ماساژ برای دفع سنگ کلیه توصیه می شود. اگر قصد دارید ماساژی برای کاهش دردهای عضلانی خود انجام دهید و به دنبال بهترین کلینیک های زیبایی در این زمینه هستید، می توانید با آرامش کامل به مجموعه زیبایی متین مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات این مجموعه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ماساژ برای درمان ام اس

ماساژ درمانی چیست ؟

ماساژ درمانی چیست و برای درمان چه بیماری‌هایی مؤثر است؟

انواع ماساژ درمانی چیست ؟

×